رمان شاهزاده 7

رمان شاهزاده 7

سلام..دوستای عزیزم خوبین؟..خوشین؟..

قسمترمان شاهزاده..

اوممم من یکم کار دارم زیاد حرف نمیزنم باید برم..فقط اومدم پست رو بزارم و برم..سوالی چیزی بود در خدمتم..

عید همتون پیش پیش مبارک..سال خوبی داشته باشین..امیدوارم هر ارزویی دارین تو سال جدید براورده شه..براتون روزایی پر از شادی و خنده ارزومندم..

لطفا منو هم دعا کنین..به قلب پاکتون ایمان دارم..تا حالا هر دعایی واسم کردین نتیجه داده..

نظراتتون داره کم میشه ها..چی شده؟..رمان خوب نی؟..دوسش ندارین؟..بخاطره اب رفتن نظراتتون خیلی دارم غصه میخورم به خدا..تنهام نزارین..

این پست شاید کم باشه اما جبران میکنم..خیالتون راحت باشه..

دوستون دارم زیاد..بوس بوس..




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 4 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: